Re: #ChL Lista dyskusyjna #ChL

Alojzy Pupka

Co do kodu skoku, to naprawdę jest spaghetti. Co zresztą nie dziwota, bo zawsze tak się dzieje, jak się człowiek uczy coś robiąc. Ale nie zmienia to faktu, że grzebanie w nim jest jałowe.

Natomiast w kwestii formalnej, procedowania churałowego i wniosku towarzysza Walterycza, to myślę że tu są dwa oddzielne zagadnienia:

  1. Czysto techniczna kwestia tego, co jest na stronie głównej.
  2. Zagadnienie tego co jest miejscem publicznym – do uregulowania przez Churał

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już teraz wyłączyć, bo chyba jest w tej kwestii konsensus? Czy ktoś będzie bronił pozostawienia do czasu rozstrzygnięcia w ChL? W drugiej, trzeba by było chyba przygotować projekt ustawy o miejscach publicznych.

--

Trybun Pupka