Re: #ChL Lista dyskusyjna #ChL

Polyna V. <vilene@...>

Co do kodu skoku, to naprawdę jest spaghetti.
W zasadzie jak większość wandejskich systemów.

Swoją drogą to jest kinda fenomen Wandystanu – większość systemów została tu zbudowana przez ludzi nie za bardzo zainteresowanych programowaniem.

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już teraz wyłączyć, bo chyba jest w tej kwestii konsensus? Czy ktoś będzie bronił pozostawienia do czasu rozstrzygnięcia w ChL?
Ja nie będę, mimo że uważam że najpierw Churał powinien uchwalić przeniesienie co dopiero da mandat do usunięcia Gierka.

W drugiej, trzeba by było chyba przygotować projekt ustawy o miejscach publicznych.
Albo uchwały o przeniesieniu się z Gierka na listę. Taka była moja pierwotna koncepcja, choć projektu uchwały jeszcze nie napisałam bo zajęłam się rzeczami na które bardziej miałam wenę.