Re: #ChL Lista dyskusyjna #ChL

Alojzy Pupka

W dniu 11 kwietnia 2018 14:16 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:

W zasadzie jak większość wandejskich systemów.
...poza nowym SSW :3

Swoją drogą to jest kinda fenomen Wandystanu – większość systemów została tu
zbudowana przez ludzi nie za bardzo zainteresowanych programowaniem.
A to prawda, prawda. Efekty tego bywają czasem bardzo ciekawe w
działaniu, chociaż od zaplecza to strach zaglądać w ogóle.

Albo uchwały o przeniesieniu się z Gierka na listę. Taka była moja pierwotna
koncepcja, choć projektu uchwały jeszcze nie napisałam bo zajęłam się
rzeczami na które bardziej miałam wenę.
No można w takim trybie, chociaż osobiście chętnie bym zobaczył
projekt ustawy o miejscach publicznych, który by też od razu
wprowadził np. prikaz informowania przez trybuna na LD o kolejnych
krokach w procesie wyborczym. Bo jak to ostatnio wyszło, nigdzie
takiego przepisu nie ma, a ja tam myślę że jednak powinno to być
obowiązkowe, a nie tylko pożądane.