KONKLAWE juz jutro- ogloszenia

"Podpułkownik Winnicki

1. Do kazdego Elektora wyslalem list LUB wiadomosc na gg z zaproszeniem i
hasłem identyfikacyjnym, ktore bedzie trzeba podac na Konklawe. Jesli jakis
Elektor takiej wiadomosci NIE OTRZYMAL, prosze sie zglosic do mnie pod nr gg
2181819. Sprawa pilna!

2. W czasie Konklawe, od godziny 20, bedzie nam przygrywala muzyczka
serwowana przez Timiosa Kiechajasa. Timios wlaczy szufle, a ona bedzie
losowac wesole piosenki. Smutne zreszta tez. Zapraszamy:
http://radio.sarmacja.prv.pl

Przypominam, ze konklawe odbedzie sie JUTRO O GODZINIE 20 w pokoju czata
wandystan na www.polchat.pl . Obserwatorow zapraszamy do pokoju sarmacja,
gdzie odbedzie sie ogloszenie wynikow Konklawe i pierwsze przemowienie
nowego Papieza. Bedzie tez mozna obserwowac dym wydobywajacy sie z Komina
Bazyliki Swieckiego Zenady.

pozdrawiam i zapraszam

pplk. winnicki