Re: POMF

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 16.04.2018 o 15:12, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Skoro już o róznie rzeczy pytam/proszę to jeszcze jedna: dopiero teraz
po powrocie ogarniam POMF jako zastępstwo za PUB i przyznam, że na
starcie brakuje mi jednej rzeczy - listy wgranych wcześniej faksymili,
żeby można było z nich skorzystać więcej niż raz (jak się zgubiło
linka albo coś). Czy jest możliwość uzupełnienia o to?
Jest możliwe.

Wrzucam to do listy DoZro, i jak najdzie mnie wena to zaimplementuję.

Na razie polecam mały workaround – jeżeli wgracie na POMF-a dokładnie ten sam plik (ale musi być bit w bit identyczny) co wcześniej, to zamiast zapisywać nową kopię na serwerze, system wyrzuci wam linka do tej wcześniej wgranej.