Re: Info na stronie Gierka

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Imho to akurat poprawne zachowanie. Skoro edytujesz, to znaczy że
chcesz coś zmienić, finalna ma być wersja po edycji. A ponieważ
została już wcześniej zapostowana na stronie i dalej poszła do
odbiorców mejlem wersja z błędem, to chcesz chyba żeby dotarła do nich
również errata?
Czasami tak, czasami nie. Jeżeli np. nacisnąłem wyślij niechcący w
pisaniu połowy posta to oczywiście, że chcę żeby poszła później
zmodyfikowana wersja (choć w przeszłości po prostu pisało się
kolejnego maila). Ale jeżeli - tak jak w tym odnośnym przypadku - nie
załączył się podpis, który jak myślałem ustawiłem automatycznie żeby
się załączył i który w edycji dopisałem, to nie widzę powodu żeby
floodować współobywateli pierdołą, bo i tak wiedzą z nagłówka kto
wysłał, a chciałem tylko poprawić estetykę maila dla przyszłych
badaczy archiwów. Ale rozumiem, że automatycznie system nie może tego
rozróżnić, raczej przydałaby się funkcja wyboru dla poprawiającego.