Re: Info na stronie Gierka

Helmut Walterycz

W dniu 17.04.2018 o 08:58, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Czołem Pupka!

Imho to akurat poprawne zachowanie. Skoro edytujesz, to znaczy że
chcesz coś zmienić, finalna ma być wersja po edycji. A ponieważ
została już wcześniej zapostowana na stronie i dalej poszła do
odbiorców mejlem wersja z błędem, to chcesz chyba żeby dotarła do nich
również errata?
Czasami tak, czasami nie. Jeżeli np. nacisnąłem wyślij niechcący w
pisaniu połowy posta to oczywiście, że chcę żeby poszła później
zmodyfikowana wersja (choć w przeszłości po prostu pisało się
kolejnego maila). Ale jeżeli - tak jak w tym odnośnym przypadku - nie
załączył się podpis, który jak myślałem ustawiłem automatycznie żeby
się załączył i który w edycji dopisałem, to nie widzę powodu żeby
floodować współobywateli pierdołą, bo i tak wiedzą z nagłówka kto
wysłał, a chciałem tylko poprawić estetykę maila dla przyszłych
badaczy archiwów. Ale rozumiem, że automatycznie system nie może tego
rozróżnić, raczej przydałaby się funkcja wyboru dla poprawiającego.
Radziecka, nie twórz zbędnych bytów. Ilu towarzyszy musi poprawać ile postów w statystycznym roku wandowym? Jebłeś się to jebłeś, zdarza się.

(-)ex Prezydent Rządu Ludowego