Re: Wandystan: [Churał] Wyniki glosowania i Zarzadzenie Głosowania

Krzysiek <krzyss86@...>

I. W zwiazku z zaglosowaniem przez wszystkich kwiatonow (niesamowite -
w porowaniu do parlamentu poprzedniego w ktorym przyszlo mi zasiadac -
moze jest to argument za odbywaniem sie obrad wlasnie tutaj na liscie)
SKRACAM TERMIN GLOSOWANIA NAD POPRAWKAMI

II.
Stwierdzam ze Chural Ludowy przyjal obydwie poprawki mojego autorstwa

III.
Zarzadzam glosowanie.
Kto z towarzyszy kwiatonow jest za przyjeciem PROJEKTU USTAWY w
CA�OSCI.
(oczywiscie - projekt w wersji uzupelnionej poprawkami)

Prosze glosowac
ZA przyjeciem projektu ustawy w calosci
PRZECIW
WSTRZYMAC SIE OD GLOSU

Piotr Khand Krupinski
Mandragor Jutrzenki
pelniac obowiazki Mandragora Socjogramu

PS : powinienem przytoczyc glosowany tekst... ale jutro udaje sie na
egzamin - w zwiazku z czym nie mam za bardzo czasu - prosze mi
wybaczyc to niedociagniecie formalne.

Wybaczam i g�osuj� za przyj�ciem ustawy.

Tow. Krzysztof Szczucki