Incognito c.d.

khandkruper <khand@...>

red.: Wszyscy wiemy, że to Sarmacja ma problemy wewnętrzne, jesteśmy
świadkami powstania Mandragoratu Wandystanu - co Pan o tym sądzi
prywatnie?
MM: Na razie nie mam co oceniać, chociaż byłem na stronie tego ",
v-państwa". Myślę, że jest to mały bunt osob pochodzących z Sarmacji.
red.: Czy komunistyczny sąsiad (ew. imigracja do naszego kraju) jest
dla nas, w Pańskiej ocenie, szansą czy zagrożeniem?
MM: Myślę, że na razie takowego zagrożenia nie ma, a szansy pewnie też
nie. Na razie jest to niepewny kraj.
red.: Czy ministerstwo zamierza wykorzystać waśnie sarmackie do
promocji Scholandii?
MM: Nie zamierzam, ponieważ musimy byc odrębni od Sarmacji, a i bez
nich sobie poradzimy.

(z ministrem Mateuszem Mikolajem)

Khand