Re: Wandystan: Incognito c.d.

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., a_medyceusz@o... wrote:
Użytkownik khandkruper napisał:
red.: Wszyscy wiemy, że to Sarmacja ma problemy wewnętrzne,
jesteśmy
świadkami powstania Mandragoratu Wandystanu - co Pan o tym sądzi
prywatnie?
MM: Na razie nie mam co oceniać, chociaż byłem na stronie tego ",
v-państwa". Myślę, że jest to mały bunt osob pochodzących z
Sarmacji.
red.: Czy komunistyczny sąsiad (ew. imigracja do naszego kraju)
jest
dla nas, w Pańskiej ocenie, szansą czy zagrożeniem?
MM: Myślę, że na razie takowego zagrożenia nie ma, a szansy pewnie
też
nie. Na razie jest to niepewny kraj.
red.: Czy ministerstwo zamierza wykorzystać waśnie sarmackie do
promocji Scholandii?
MM: Nie zamierzam, ponieważ musimy byc odrębni od Sarmacji, a i bez
nich sobie poradzimy.

(z ministrem Mateuszem Mikolajem)

Khand
niepewny kraj hymm dlaczego ??:D
te rozmowy byly zapewne przeprowadzone przed naszym uznaniem. Ogolnie
wyczuwam raczej pozytywne reakcje ze strony Scholandii.

No i dobrze ze o nas pisza!

Khand