O Precelkhandzie i WZPR i o panelu mieszkanca

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., Salwador Salwadori <amish@g...>

1. Tekstem o Precelkhandzie - jestem wzruszony doglebie. Jak rusza
(moze kiedys... :D - narazie mamy wyrazniejsze potrzeby) strony tego
miasta znajdzie sie on w dziale Historia ;)

2. CIesze sie rowniez z powstania nowej Parii Politycznej! Towarzysze!
Zachecajcie nowych mieszkancow, znajomych, mieszkancow potencjalnych
do wstepowania w szeregi swoich partii. Mozna to robic pod wzgedem
systemowym bardzo prosto w panelu mieszkanca.

3. Aha bywa tak - ze do panelu trzeba sie kilka razy probowac
zalogowac - pewniue jest to bug zwiazany z tym ze w dwoch miejscach
kaze laczyc sie z baza sql - albo bug z sesjÄ…... nie wiem... Nie
mialem narazie czasu zeby to sprawdzic... ale - towarzysze narazie -
troszke cierpliwosci. Po prostu mam wazniejsze projekty na glowie. A -
ten problem i tak zostanie rozwiazny (po prostu z baza bede laczyl sie
w jednym miejscu... - ale wymaga to malej korekty kilku plikow)

Khand