Wybory prezydenckie teaser trailer

Jezus Ipanienko

Wypierdalać!

Według wyliczeń ludowych naukowców z Instytutu Kadencji Stosowanych im. Gurbangulego Mälikgulyýewiça Berdimuhamedowa przy Politechnice Precelkhandzkiej moja kadencja jako Drogiego Lidera upływa w dniu 13 lipca 2018 r., tj. za ok. 23 dni.

Piszę o tym w związku z tym, że ostatnio i przedostatnio byłem jedynym kandydatem na urząd, a o re-reelekcję nie będę się ubiegał z przyczyn różnych. 23 dni to sporo czasu, więc może tym razem ktoś by się zgłosił? Byłoby supcio.

Żeby nie było -- nie zmykam z MW. Chciałbym po prostu zająć się innymi rzeczami, a przede wszystkim poświęcić swój mirkonacyjny full-time na robienie zajebistej muzy. Zanim to się stanie, wycisnę moją kadencję do ostatniego dnia i posprzątam po sobie w Pałacu Roszkowskich.

Z socjalistycznym wandosławieństwem
JI