Re: Wybory prezydenckie teaser trailer

Alojzy Pupka

niedz., 1 lip 2018 o 12:48 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Uprasza się Trybuna o zarządzenie wyborów. Okres "nie później niż 14 dni
przed wygaśnięciem kadencji obecnego Prezydenta" minął przedwczoraj iirc.
Makulpea – jak mawia wandosławiony Radzio. Składam gorliwą
samokrytykę, gorącą niczym piec szósty Magnitogorskiego Kombinatu
Metalurgicznego[1]. (Jak zwykle) wpadłem w real i miałem problemy z
ogarnięciem. Moja czujność rewolucyjna osłabła, wszystkie możliwe
wskaźniki wykonania planu zaszorowały brzuchami po podłodze, na
stanowiska pracy wkradł się marazm – a wszystko to ku radości
reakcjonistów i wrogów Ludu.

Ale to już przeszłość! Parę ożywczych łyków ze skarbnicy jaką są Pisma
Świeckie, a opuściły mnie wszystkie dolegliwości – działa to lepiej
niż terapia moczem (kryptonim R.E.M.I.K.) i lewoskrętna witamina C
razem wzięte, naprawdę polecam. Wydałem właśnie, WERRRRBLE, zgodnie z
trybem przewidzianym w ordynacji, TADAM TADAM, postanowienie o
ustaleniu listy wyborców[2], wybory zatem będą z lekkim tylko
opóźnieniem. APLAUZ.

Przy okazji natknąłem się na jakieś problemy w stylach Dziennika
Praw[3], które powinny być chyba łatwe do naprawienia, ale idę teraz
spać, więc jakby ktoś wcześniej do tego przysiadł, to nie zaszkodzi.

Z kwestii technicznych – pytanie w zasadzie do towarzyszki Wileńskiej
– czy stare id jest widoczne gdziekolwiek poza URL profilu w
ewidencji? Jeśli nie, postulowałbym dodanie jednak takiej linijki w
profilu, jako „numer ewidencyjny” albo coś w ten deseń, choćby dlatego
że stary obyczaj nakazuje przy działalności cenzorsko-trybuńskiej
podawanie tego numeru. No a poza tym jest fajowski.

Poza tym chciałem zapytać, czy pozbawiliśmy obywatelstwa czwórki
dotychaczasowych zawieszonych/pasywnych[4], czy tylko zgubiło się to w
ewidencji przy migracji na nowy system? Podejrzewam drugą opcję, ale
może coś mi umknęło.

Z innych kwestii które pojawiły się w wątku:
Osobiście pozostaję wciąż krytyczny co do radykalnej demokratyzacji,
zniesienia mandragoratu itd., ale chyba co się stało, to się stało. Na
prezydenta wolałbym w tych wyborach nie kandydować (ehh), więc mam
nadzieję że pojawi się kandydat na którego byłbym skłonny oddać swój
głos. No i w sumie podzielam krytyczny stosunek towarzyszki Polyny co
do jakichkolwiek ustaleń poza kanałami wandejskimi, chociaż wiadomo że
taka komunikacja też istnieje i istnieć będzie – kluczowe jest chyba,
żeby jakieś pojawiające się w tego rodzaju miejscach postulaty, głosy
krytyczne itd., przelewali i na LDMW. Co w tym wypadku miało miejsce,
więc chyba wszystko w porządku, nie?

W ogóle to towarzyszka Polyna się nie chwali i nie melduje, ale
postawiła na nowo, na innym (lepszym) oprogramowaniu, wandejski IRC. Z
reguły w godzinach wieczornych, a czasem też innych, można nas tam
oboje łapać. Więc jak ktoś ma jak sobie otworzyć kartę albo okienko w
tle, to niech tak i robi!

Wypierdalać!

[1] zdjęcie z budowy:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/65/RIAN_archive_699417_Magnitogorsk_Metallurgical_Combine.jpg