Re: Wybory prezydenckie teaser trailer

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Osobiście pozostaję wciąż krytyczny co do radykalnej demokratyzacji,
zniesienia mandragoratu itd., ale chyba co się stało, to się stało.
Tyle lat, a wy nadal z tym odchyleniem monarchofaszystowskim :/

Na prezydenta wolałbym w tych wyborach nie kandydować (ehh),
więc mam nadzieję że pojawi się kandydat na którego byłbym
skłonny oddać swój głos.
Będę kandydował, choćby po to, żeby skłonić liberałów do wystawienia swoich kandydatów :>

W ogóle to towarzyszka Polyna się nie chwali i nie melduje, ale
postawiła na nowo, na innym (lepszym) oprogramowaniu, wandejski IRC. Z
reguły w godzinach wieczornych, a czasem też innych, można nas tam
oboje łapać. Więc jak ktoś ma jak sobie otworzyć kartę albo okienko w
tle, to niech tak i robi!
Ustawiłem sobie na telefonie klienta IRC i postaram się bywać tam stale w takim razie.