Re: Wybory

Alojzy Pupka

pon., 23 lip 2018 o 00:08 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):

No toście się pozgłaszali.
Mam cichą nadzieję, że brak zgłoszeń wynika ze wstydu bądź niechęci do
wychodzenia przed szereg, a nie z defetystycznej rezygnacji.
Skorzystałem z przewidzianej przez Ordynację możliwości i przedłużyłem
czas na zgłoszenia[1] o cztery dni. Prawo co prawda pozwala na pięć,
ale chciałem zachować odstęp przed głosowaniem, a ładnie jak
głosowanie wypada akurat na łykęd.

Tak więc – podaję dla linkoodpornych – zgłoszenia Urząd Trybuna
przyjmować będzie do 26 lipca br. (czwartek) włącznie, do północy.
Jeśli wpłynie co najmniej jedno poprawne zgłoszenie, głosowanie
odbędzie się w sobotę i niedzielę.

BARDZO PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ >:(

[1] https://wandystan.eu/w/Prawo::Postanowienie_Trybuna_nr_47_o_zmianie_kalendarza_wyborczego