Re: Zrzeczenie się obywatelstwa

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

(czy ja powinnam teraz coś zrobić czy nie?)

W dniu 1 sierpnia 2018 00:14 użytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka> napisał:

Postanowiłem tułać się z płomieniem Rewolucji po wszelkich zakątkach mirkoświata i nie obciążać przez to wandejskiego systemu wyborczego.
Na takie sytuacje wydaje się paszport :/
+1
System wyborczy po pierwsze nie chce od was nic ponad okazyjne
głosowanie – które jak dobrze wiemy, u nas raczej NAPRAWDĘ jest
okazyjne, a po drugie tak naprawdę wcale nie krwawi nawet gdy ten
obowiązek nie zostanie dopełniony.

No ale jak tam chcecie. Jakbyście nie zmienili zdania, to po prostu
będziemy tęsknić :<