Re: Zrzeczenie się obywatelstwa

art. 3.
Obywatelstwo wandejskie Cenzor może odebrać w przypadku trwałego
zaprzestania aktywności bądź zadeklarowania trwałego opuszczenia
terytorium Mandragoratu Wandystanu. (...)
via: Ustawa Churału Ludowego nr 10 o obywatelstwie wandejskim
Sama deklaracja nie skutkuje automagicznie utratą
No nie wiem, „zadeklarowanie trwałego opuszczenia terytorium” to dla mnie co innego niż „zrzeczenie się obywatelstwa”. I.e. ten przepis jest po to żeby można było legalnie zabrać obywatelstwo komuś kto strzelił focha i zadeklarował że się więcej w Wandystanie nie pojawi, ale formalnie obywatelstwa się nie zrzekł.