Re: System Stron Wandejskich 20180802 ‘Dżafar an-Numajri’ wydany

Alojzy Pupka

czw., 2 sie 2018 o 01:50 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):

“Didn't you know, I was waiting on you, my face turned to stone when I
heard the news”
– K. Omari West
♥♥♥

* Dodano nazwy agencji informacyjnych w wieściach z Dreamlandu i
wyjątkowo powiększono liczbę ostatnich wiadomości do ośmiu.
Dobrze to teraz wygląda i wreszcie może zacząć być rzeczywiście przydatne!
Zwłaszcza jakby w KD prasa zaczęła w ogóle jakoś lepiej funkcjonować xD

* Zmieniono sposób wyświetlania bierutów na stronie głównej upodabniając
je do tego jak są wyświetlane pozostałe sekcje.
Słusznie. Coś tam mnie gryzło estetycznie, ale nie wiedziałem co konkretnie,
a teraz jest harmonijniej.