Re: Ponowne wypierdalać!

Alojzy Pupka

Wypierdalać ponownie!
Kiedyś już tu raz zajrzałem, tym razem jestem w ramach nieco aktywniejszego zwiedzania.
Niektórzy mogą mnie znać pod monarchofaszystowskimi personaliami Mat Max von Salvepol,
czyli Mat Max ze Ślinianek.
Wypierdalać!
Biję się w piersi – opóźnienie w pojawieniu się tego posta na LDMW to
moja wina. Mam coś źle poustawiane na mejlu i powiadomienie o nowym
poście wpadło mi w jakąś etykietę, a nie w główną skrzynkę.
(Inb4 cenzura hurr moderacja durr: tylko pierwszy post ever wymaga
zatwierdzenia – to żeby odsiać ewentualne spamboty.)

Co tam, jak tam? Kiedy inkorporacja Dreamlandu?
Hi, hi. Na razie cieszymy się z nowej Drogiej Liderszy i kanikułujemy
w naszym starczym gronie. Typowa wandejska leniwa aktywność – post od
czasu do czasu, inicjatywa od czasu do czasu, ale nie zdychamy i nie
zamierzamy. Co byście chcieli zobaczyć w MW?Możemy zaplanować jakąś
fajną objazdówkę.