[IH LUW] Kolejna Nudna Lista

Polyna

Jakiś czas temu uzupełniłam listy byłych prezydentów oraz kwiatonów, teraz zabrałam się za mandragorów i dekameronów.

I natknęłam się na ten problem że nikt nigdy wcześniej nie robił takiego zestawienia. Dlatego musiałam sama przeglądać historyczne akty prawne i artykuły szukając informacji o rezygnacjach i odwołaniach… i trafiłam na problem że nie wszystko zostało publicznie ogłoszone w inny sposób niż na liście dyskusyjnej. A szukanie czegokolwiek w archiwach hoo!Yowej LDMW jest jak szukanie heteryków na zlocie fanów Lady Gagi.

No ale coś tam się znalazło, ale niepełne. Dlatego zwracam się do Wandejczyków z prośbą żeby jeżeli mają wiedzę na ten temat uzupełnili tą listę, najlepiej z linkowaniem do źródeł:

https://wandystan.eu/w/Historia::Historyczni_mandragorzy_i_dekameroni

Ja za to się zabiorę za tworzenie listy byłych buduarów. _To_ dopiero będzie fragmentaryczne, i to z musu.