Re: [IH LUW] Kolejna Nudna Lista

Alojzy Pupka

czw., 16 sie 2018 o 23:22 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Jakiś czas temu uzupełniłam listy byłych prezydentów oraz kwiatonów,
teraz zabrałam się za mandragorów i dekameronów.
:o
Podziwiam determinację. Ja umierałem już przy szukaniu jakichś początków
i końców kadencji, jak kiedyś miałem ambicję to uzupełnić.

I natknęłam się na ten problem że nikt nigdy wcześniej nie robił takiego
zestawienia. Dlatego musiałam sama przeglądać historyczne akty prawne i
artykuły szukając informacji o rezygnacjach i odwołaniach… i trafiłam na
problem że nie wszystko zostało publicznie ogłoszone w inny sposób niż
na liście dyskusyjnej. A szukanie czegokolwiek w archiwach hoo!Yowej
LDMW jest jak szukanie heteryków na zlocie fanów Lady Gagi.
[*]
Pamiętaj miejsca, adresy chujowych archiw, one wszystkie zapłacą
za swoje zbrodnie.

No ale coś tam się znalazło, ale niepełne. Dlatego zwracam się do
Wandejczyków z prośbą żeby jeżeli mają wiedzę na ten temat uzupełnili tą
listę, najlepiej z linkowaniem do źródeł:
Świecki Wando. Coś wątpię, że cokolwiek coś tu uzupełni, bo to solidnie
uźródłowione, a to czego brakuje, to raczej naprawdę przepadło.

Btw, zajrzałem sobie w te źródła, a tam
Arkadij K. Magov, Досфиданиа
Досфиданиа
Д о с ф и д а н и а
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [TRIGGERED]

Ja za to się zabiorę za tworzenie listy byłych buduarów. _To_ dopiero
będzie fragmentaryczne, i to z musu.
Nie dość że fragmentaryczne, to jeszcze benedyktyńska robota.
Trzymamy kciuki, dopingujemy.