Re: [IH LUW] Kolejna Nudna Lista

[*]
Pamiętaj miejsca, adresy chujowych archiw, one wszystkie zapłacą
za swoje zbrodnie.
Byłoby mi łatwiej, gdyby KTOŚ w końcu zapuścił transfer grupy na hoo!Yo do groups.io. Groups.io udostępnia eksport archiwów, które można zaimportować do programu pocztowego z którego łatwiej byłoby przeszukiwać wiadomości.

Btw, zajrzałem sobie w te źródła, a tam
Arkadij K. Magov, Досфиданиа
Досфиданиа
Д о с ф и д а н и а
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [TRIGGERED]
Wiem, powinno być ‘дасщиданйа’.

Nie dość że fragmentaryczne, to jeszcze benedyktyńska robota.
Trzymamy kciuki, dopingujemy.
Właściwie to już listę buduarów na poziomie listy mandragorów mam, tylko zapomniałam jej wrzucić do systemu.