Re: Działanie

Alojzy Pupka

niedz., 19 sie 2018 o 23:24 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2018 o 22:43, Helmut Walterycz pisze:
pobudzony do działania przykładem towarzyszki Pauliny dołożyłem małą
cegiełkę do NBN:

https://wandystan.eu/w/NBN::Czekany
Wogle jak mieliście oryginał w formacie GIF, powinniście raczej
skonwertować plik do PNG a nie JPEG, bo się straszne artefakty robią.
Też miałem oryginał, więc pozwoliłem sobie podmienić, a przy okazji skorygować
w tekście zakres dat. Terminus post quem to październik 2003, bo wtedy wieś
Czekany została lokowana.

W ogóle trochę mnie to motywuje do zabrania się za upublicznienie kolekcji
map, ehhh.

Also: u mnie teraz listy ładnie się zwijają i odliczają jak Wanda kazał, po
ormiańsku!