Re: Wandystan: Misja dyplomatyczna w Toruniu

vhris_khazar <breathed@...>

"Mandragor Socjogramu" <sami-hypia@t...> wrote:

K> Vhris podpowiada zza kadru cztery gwiazdy : dwie wieksze
K> symbolizujace mandragorow i dwie mniejsze ktore symbolizuja >
dekameronow.
Z całą sympatią do swojej sarmackiej przeszłości, flagę proponowaną
przez
Księcia Piotra Mikołaja widzę średnio. O ile w sferze
międzynarodowej
Sarmacja jest mi wciąż bliska, o tyle w sferze symboli chciałbym
się od niej
odseparować.
A co z gwiazdkami propowanymi przeze mnie? Tło na którym sie znajda
jest dowolne byleby mialo odpowiednia ilosc czerwieni :)

Niech Wanda bedzie z Wami a Sigmar ma w swojej opiece...

Vhris Khazar