Re: Wandystan: Jedna partia - propozycja

Tow. Radziecki

Czołem Bonek!

Wando, ja juz od dobrych kilku miesiecy glosze koniecznosc wywalenia
calej imprezy w kosmos i Wy dla mnie chcecie opuszczac partie?
Wy potrzebujecie chyba dodatkowej symulacji do myslenia.
Ja w Was jednak towarzyszu wierzę i mam nadzieję, że ostatni
przedstawiciel niewysokiego narodu się nie poddał. Do boju,
Bonawenturo ;-)

Jedyna sluszna ideologia jest nudna. Czy umiecie wymienic jakiegokolwiek czlonka WRON?
Nawet czterech. Jaruzelski, Kiszczak, Siwicki i Hermaszewski :P

A jeżeli JSI jest nudna, to czemu mamy ją w Wandystanie od początku i
jakoś nudno nie jest?