Re: Wandystan: Jedna partia - propozycja

Helmut Walterycz

W dniu 2011-08-20 11:17:37 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:
Czołem Bonek!

Wando, ja juz od dobrych kilku miesiecy glosze koniecznosc wywalenia
calej imprezy w kosmos i Wy dla mnie chcecie opuszczac partie?
Wy potrzebujecie chyba dodatkowej symulacji do myslenia.
Ja w Was jednak towarzyszu wierzę i mam nadzieję, że ostatni
przedstawiciel niewysokiego narodu się nie poddał. Do boju,
Bonawenturo ;-)
Spokojnie, dostaniecie jeszcze protonatowa paczke ostatniej pomocy, jak ujdziecie w Wandokalipse.

A jeżeli JSI jest nudna, to czemu mamy ją w Wandystanie od początku i
jakoś nudno nie jest?
W Wandystanie zawsze byli betonowcy i mlododupcy, pornosocjalisci i abstynenci. My mamy religie, a nie JSI.

--
Bonek