Re: Wandystan: Protonat wandokalipsy

Tow. Radziecki

Czołem Perun!

Olałem całą dyskusję. Może zamiast debatować czy pornosocjalizm czy co tam,
zróbcie coś i pogadamy o tym
Może wy zróbcie coś? (To jest wypowiedź prowokacyjna, skierowana do
każdego Wandejczyka. Zastanówcie się, kiedy ostatnio zrobiliście coś
dla Wandystanu - artykuł, inicjatywę, fragment inicjatywy, akcję...)
Bo ja co jakiś czas wyskakuję z nowymi inicjatywami, ostatnio DKW, ale
"pogadanie o tym" trochę szwankuje. Jasne, może być i tak, że moje
inicjatywy obsysają, że nie warto nawet komentować - ale to
wykorzystajcie ten zaoszczędzony czas na stworzenie własnej
inicjatywy.

Olewanie, niezależnie od przyczyn, jest niewandne.

Może się okaże, że to nowy kierunek wandeizmu
i sobie go nazwiemy. Bo na razie jest kłótnia, która z nazw lepsza, a
przecież żaden z tych wandejskich standardów nigdy nie był w pełni
jednorodny więc za czym tu jak w beton podążać? A kto chce sobie
pornosocjalizować czy młododupczyć, niech robi. Tylko przestańcie o tym
ględzić.
Z chęcią. Z tym, że nie bardzo jest o czym innym ględzić. A do tego z
drugiej strony (Pupka na przykład) słyszymy, że Wandystan bez polityki
i podziałów to nie Wandystan...