Re: Wandystan: Radosne wypierdalać!

Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@...>

Dnia 10 października 2011 10:42 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
W dniu 10 października 2011 09:08 użytkownik bukakke-krupninski
<bukakke-krupninski@...> napisał:

Nazywam się Anestezy Bukakke-Krupniński i jestem jebanym
klonem kogoś znanego.
Eh, a już myślałem że ktoś świeży, ale dobre i to. Radzę zmienić drugi człon
nazwiska − jak zwrócił na to uwagę tow. Perun, może się źle kojarzyć. Mam
nadzieję że to niezamierzone. I generalnie, wypierdalać.
Towarzysze nie lubią krupniku? Tego krupniku, którym karmi się wszystkie wandejskie
dzieci, które mają szczęście chodzić do najlepszych przedszkoli na całym świecie?

Wstyd i hańba!

Zakładam Towarzystwo Przyjaciół Krupniku, które będzie walczyło ze stereotypami!
Precz z preczem!

--
A.B.K.