Re: Wandystan: Radosne wypierdalać!

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 10 października 2011 11:16 użytkownik Anestezy Bukakke-Krupniński <
bukakke-krupninski@...> napisał:

Skoro już dokonałeś mojego kamingałtu, a ten klon był wyjątkowo mało
starannie przygotowany, to nie będę się wypierał swojej tożsamości ;)

Ale tutaj warto rozprawić się z dwoma humbugami:

1. Nie szukam innej przestrzeni. Inna przestrzeń od dawna już mam w
innej mikronacji i tam mogę do woli realizować swoje pomysłu. Wandystan
już od dłuższego czasu nie jest alternatywą wobec Sarmacji. Przyszedłem
tutaj, bo skoro większość Wandejczyków robi teraz kariery na dalekiej
północy, to szkoda, by państwo upadło. Bądź co bądź, Wandystan jako taki
darzę pewnym sentymentem.
W takim razie cieszę się, że macie ochotę działać.

2. To średnie, że od razu przyjąłeś wersję, którą kolportuje "czerwony"
książę, zamiast zapoznać się z faktami. Po pierwsze, znakomita większość
mojej aktywności w czasie, gdy mogłem cokolwiek w Sarmacji czynić, czyli
do czasów mojego wydalenia była bardzo konstruktywna. Animowałem wiele
inicjatyw, napędzałem politykę itd. W zasadzie, to ja wyciągnąłem pospołu
z Natalią Sarmację z tego gówna, w które na początku nowego roku wpadła.
Przyszedł rząd "ludowy" i teraz może do woli to rozpierdalać. A aktywność
z dnia na dzień spada. Po drugie, nie wiedziałem, że dochodzenie swoich
praw na drodze sądowej jest trollingiem. Zawsze byłem przekonany, że to
najbardziej cywilizowana metoda rozwiązywania sporów - w miejsce pyskówek
i żałosnego dyskursu na temat chujowości Sosnowca i wspaniałości Zamościa,
jaki to dyskurs pewien sarmacki minister usiłuje narzucić.
Dla mnie możecie tutaj do woli wyjaśniać. Nie po to budowaliśmy Ojczyznę
Wolności, żeby jakikolwiek książę czy inny ciemiężca mógł nam czegokolwiek
zabraniać. Nie przyjąłem żadnej wersji. Chciałem szybko sprawdzić przez
sprowokowanie Was. Udało się i dobrze - wszystko jasne.

Nawiasem mówiąc, to Towarzystwo Przyjaciół Krupniku i tak powstanie. Nie
mam ochoty ani nie widzę większego celu w roztrząsaniu przyczyn kryzysu
aktywności. Trzeba ruszyć dupę do roboty, bo inaczej za pół roku z
Wandystanu
gówno zostanie. Chcesz narzekać - twoja sprawa. Ale kurwa, chociaż
poczekaj,
na tzw. efekty. Bo takie narzekanie na kiełkujący pomysł jest w chuj
demotywujące do czegokolwiek.

A nazwiska nie zmienię.

I to jest pozytywna postawa, Towarzyszu. Liczę, że pozytywnie zaskoczycie
takich dziadków do betonu jak ja. I przestańcie mówić na Ty! Ten
monarchofaszystowski zwyczaj należy tępić!

--
ANP