Re: Wandystan: Radosne wypierdalać!

Tow. Radziecki

Czołem Anestezy!

Nawiasem mówiąc, to Towarzystwo Przyjaciół Krupniku i tak powstanie. Nie
mam ochoty ani nie widzę większego celu w roztrząsaniu przyczyn kryzysu
aktywności. Trzeba ruszyć dupę do roboty, bo inaczej za pół roku z Wandystanu
gówno zostanie. Chcesz narzekać - twoja sprawa. Ale kurwa, chociaż poczekaj,
na tzw. efekty. Bo takie narzekanie na kiełkujący pomysł jest w chuj
demotywujące do czegokolwiek.
Wandą a prawdą, z Wandystanu już niemalże gówno zostało. Właśnie przez
to narzekanie. No i oczywiście przez postawę "lepiej żeby Wandystan
był warzywem, niż żeby był jednopartyjny". Bo, kurwa, tak.

No i chuj. Jak wspominałem, ja jestem i nigdzie się nie wybieram.

A TPK to odchylenie. W sensie formy, nie treści. Stwórzcie partyjną
komórkę ds. Żywienia Krupnikiem, a nie jakieś "towarzystwo". Nie
jesteśmy jakąś arystokracyją, to oni tworzą "Kluby" i "Towarzystwa".