Re: Wandystan: Politechnika Precelkhandzka

Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@...>

Dnia 13 października 2011 22:44 ANP <grzegorzdstunza@gmail.com> napisał(a):

2011/10/13 Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@o2.pl>

Towarzysze,

Chętnie bym się nią zajął, prowadząc w jej ramach WPiF[1].
Jak ktoś ma coś przeciw - niech mówi teraz albo zamilknie
na wieki.

[1] Wydział Prawa i Farmacji

Może coś mi się myli, ale nie pamiętam kiedy politechnika funkcjonowała. I
kiedyś zajmował się nią chyba Wasz ulubiony mandragor senior.
Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy ;-) (że tak po srumeńsku dostanę
porażenia nerwu trójdzielnego)

Ale tak już całkiem poważnie. Sam Wandystan jest założony przez mojego
ulubionego mandragora seniora, co nie przeszkadza mi gościnnie się u was
udzielać.

--
A.B.K.