Re: Wandystan: Rozruchy i rozgromy w Genosse

Anestezy Bukakke-Krupniński <bukakke-krupninski@...>

Dnia 23 października 2011 23:15 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):
Czołem Anestezy!

Jaka kurwa herezja? Toż to biedadaizm został już dawno zmiażdżony,
zaś wszyscy rewolucjoniści i wichrzyciele zostali pojmani, obcięto
im kciuki i nakazano pracę ponad ich siły. Teraz to co najwyżej
jesteśmy zwykli wyzyskiwacze.
Biedaizm to jedno, burżujstwo drugie. Wyście jest i jeden i drugi (tj.
biedaista i burżuj), co jeszcze gorzej o was świadczy.
Toć ja jestem tylko skromnym posiadaczem. Gdzie tam mi do burżuja...

Nic tylko was rewolucyjnie odstrzelić. Ale może i was zreedukujemy,
się zobaczy. Jak coś - naboi nie zabraknie.
Srumeńce się już na tym przejechały. Jak mnie zamordowali w Katastrofie
Szczyńskiej, tak jakoś nadal tutaj jestem. Ale czczenie Durnia daje
+ 50 do rezurekszyn.

--
A.B.K.