Re: Wandystan: Raport o stanie Świeckiego Kościoła itp.

Alojzy Pupka

W dniu 6 listopada 2011 22:20 użytkownik Prezerwatyw Tradycja
Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:

Potrzebne? Podrzucenie tematu marazmu w ŚKW nic nie wnosi, ani do
przyszłości Mandragoratu, ani ŚKW. Pozbawia mnie jedynie potencjału
narzekania, że Pupka "nic nie robi", teraz mogę powiedzieć tylko, że
Pupka nic istotnego nie robi.
Imnsho było to potrzebne, skoro w efekcie mamy już ożywioną dyskusję
wśród sarmackich wiernych, powrót dalajwandy i zapowiedź konklawe.
Ale w sumie faktycznie, nic istotnego w porównaniu z jałowymi nawoły-
waniami do zabawy w dekorowanie półtrupa narracją o monopartii i zje-
bywaniem każdego kto śmie się odezwać na LDMW nie będąc obywate-
lem, lub nie popierając waszej koncepcji przebudowy państwa, taaaa.

Prędkość trawienia macie jak Sarlacc, nie ma co.
Ważkie decyzje wolę podejmować rozważnie, niż pochopnie. Wtedy
przynajmniej sam nie muszę się ich wstydzić. A w tej chwili chodzi
o całą przyszłość MW − czy pozostawimy wszystko tak jak jest, żeby
dalej gniło, czy ogłosimy koniec, czy coś z tym wszystkim zrobimy.
I o ile trzecia opcja wydaje się na pierwszy rzut oka być najlepszą,
o tyle wcale nie jest takie oczywiste *co* takiego moglibyśmy zrobić
z tym naszym kochanym, ale chyba nieco wypalonym Mandragoratem.

W pierwszym momencie owszem, z czasem co raz lepiej (przynajmniej w
ramach gmejla, na greadera nie zaglądam, bo mam obsługujący go widget
w Chrome).
Też się powoli przyzwyczajam, cóż począć, przyzwyczaić się trzeba.
Ale to nie zmienia faktu, że zmiany posysają. Te w greaderze zwłasz-
cza, usunięty został choćby cały ten moduł z share'aniem w ramach
czytnika, a ja tam to całkiem często czytałem w sumie :(

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat