Re: Wandystan: [ChL] Projekt ustawy wyrażającej zgodę

Tow. Radziecki

Czołem Khand!

Praktyka mojego panowania jest taka, ze tytu³y sprzed wandejskiego czerwca
wandejskie uznaje, wedlug owczesnego przelicznika (tak bylo w przypadku tow.
Zaorskiego), ktorego tytul takze byl wygasl. Fakt pozbawienia nie oznacza,
poza pozbawieniem za ewidentny - prosze wybaczyc kolokwializm - walek -
przywrocenia tytulu, w szczegolnosci wobec wydarzenia jakim jest unia.
Na wszelki wypadek muszę sobie zastrzec. Mnie (jeżeli w ogóle byłem
rozpatrywany, miejmy nadzieję, że nie) proszę żadnego tytułu nie
przywracać ani nie dawać indyków-denatów, bo jeszcze kogoś postrzelę z
tej okazji.