Re: Wandystan: I tak to tow. Dziejku...

Tow. Radziecki

Czołem Józef,

Ja tam wspomniałem tylko o rozmowie, wódce i ogórach. Przecie nie
jesteśmy sobie obcy i coś nas łączy: Che Sztandar Patapon - ex-Ojciec
Świecki - urodził się Dreamlandczykiem!
I jak mi się zdaje - pozostał nim przez całe swoje życie ;-) Darzyłem
go zawsze bardzo silną estymą i zachowałem bardzo dobre wspomnienia
;-) Generalnie - w mojej opinii - Dreamland pozostaje ostoją wysokiego
poziomu świata mikronacji - i jako taki byłby w mojej opinii, w chwili
obecnej, chyba najlepszym partnerem do współpracy międzynarodowej dla
Wandystanu.

Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że z Dreamlandem łączy nas w chwili
obecnej silniejsza wspólnota kulturowa niż z Sarmacją...