Re: Wandystan: Konklawe - kolejny termin

"Podpułkownik Winnicki

Ja jestem za odtajnieniem przebiegu Konklawe post factum.

Choćby takim nieformalnym na zasadzie wandykanistycznej :)

W dniu 21 maja 2012 00:15 użytkownik Alojzy Pupka
<@alojzypupka>napisał:

**

W dniu 20 maja 2012 21:19 użytkownik JKM Michał Feliks
<pplk.winnicki@...> napisał:

Szczegółów niestety zdradzić nie mogę - mimo, że było pasjonująco.
Bardzo.

Musimy się dorobić niezależnych wandykanistów opisujących
pochodzące z różnych źródeł przecieki i snujących pasjonujące
scenariusze rozwoju wydarzeń. Już widzę te rozpowszechniane
pogłoski o heteromafii w Wandowicach!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
komisarz - elektron - esencjat

"Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
I to zło musimy wykorzenić od podstaw."
- Enwer Hodża na IV plenum KC APP

--
z poważaniem,