Re: Wandystan: I tak to tow. Dziejku...

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 20 maja 2012 13:18 użytkownik JKM Michał Feliks <
pplk.winnicki@...> napisał:

No właśnie ja mam wrażenie, że jednak nie została.

Dlatego w najbliższych dniach - a niech tam, ujawnię to tutaj - złożę do
Sądu pozew o odszkodowanie za bezprawne aresztowanie, a do Sejmu odpowiedni
projekt uchwały.

Bardzo jestem ciekaw, jak zachowa się FLM, "wandejska w elektoracie i
masach partyjnych".

Towarzyszu Mandragorze, czy nie moglibyście się wstrzymać nieco z pozwem?
Moim zdaniem warto złożyć pozew zbiorowy, o ile prawo takowy przewiduje.

--
ANP