Re: Wandystan: Udział Grigorija w głosowaniu (było: Głosowanie...)

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 21 maja 2012 21:20 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...> napisał:
W dniu 21 maja 2012 21:17 użytkownik JKM Michał Feliks <
pplk.winnicki@...> napisał:

 Dlaczego mnie to nie dziwi?

Mnie za to cieszy, że Mandragor Senior uaktywnił się na liście. Grigorij
niech się liczy, że wydymają go z zaskoczenia bojówki SarmaMORD. Mam
nadzieję, że niebawem zawita tu więcej osób, bo jakoś sobie nie wyobrażam
korzystania z forum. Tzn. wyobrażam sobie, ale to dla mnie męka, pocztę mam
pod ręką.
Uaktywniła mnie Unia. Podobnie jak tow. Khand, zamierzam aktywnie
działać w Wandystanie po zjednoczeniu. Mam nadzieję, że takich decyzji
zapadnie więcej.

Co do tow. Grigorija, jestem głęboko zawiedziony postawą ekspapieża,
który był także moim Ojcem Świeckim - poparłem go w grudniu w
większości głosowań. Zauważam u Niego silne odchylenie monfasz, łatwe
do zaobserwowania w czasie powyborczym w Sarmacji (ostentacyjne
zignorowanie zwycięskich ugrupowań postępowych, koalicja przegranych z
monarchofaszystami-kserobojami), przejawiające się w cynicznym parciu
do władzy - oddawanie głosu w Churale jest niestety elementem tej
polityki.

Mam jednak nadzieję, że Wanda będzie dla Grigorija łaskawy i zdejmie z
Jego oczu bielmo monarchofaszyzmu, tym bardziej, że Sarmację zasili
nasza wspólna Ojczyzna.

--
z poważaniem,

Michał Feliks