Re: Wandystan: [ChL] Projekt ustawy wyrażającej zgodę

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 22 maja 2012 00:20 użytkownik Szymon Nowicki
<simone.liberi@...> napisał:

Pomijając fakt, że Towarzysz Mandragor Senior zignorował moje uzasadnienie
lejąc na nie ciepłym, nie białym moczem...
Towarzyszu Sekretarze, nie zignorowałem, a wyciąłem ze swojej
odpowiedzi - bo akurat moje argumenty dotyczyły innego wymiaru sprawy.

Nie zmusza, to odsiewa osoby nadal zainteresowane od osób, których można
wyłowić z cholera wie skąd tylko po to aby zdobyć dwa-trzy głosy. Co
zdarzało się nagminnie, uwierzcie mi.
Nie zgadzam się. Osobą zainteresowaną może też być osoba, która bawi
się tylko mapą. Albo systemem gospodarczym. Albo pisuje rzadziej, niż
raz na dwa dni.

A Czarnecki, Czarneckim - jest zajebisty, ale sam przyznaje - nie chce mu
się, więc w domyśle zapewne wali go większość spraw, a okazyjnie pojawi się
jedynie by zjawić się na wspominajki.

Ale teraz się jednak pojawił. Napisał kilka komentarzy. Dwa dni
siedział na Konklawe. I w myśl naszego systemu jest nieaktywny.

Poza tym, dodatkowe głosy miały być nagrodą za wysługę lat i
osiągnięć. Teraz się tę nagrodę odbiera. Uczciwiej byłoby wprowadzić
zasadę równego głosu.

--
z poważaniem,

Michał Feliks