Re: Wandystan: [ChL] Projekt ustawy wyrażającej zgodę

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 22 maja 2012 08:38 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Czoem Kandelabr!

A jak uyteczno ma kto, kto biega z mieczem po kolorowej mapce?
Jeli mona si wtrci - dokadnie tak sam, jak kto, kto pisze
pierdy po to, eby mie waniejszy gos. Weryfikacja oglnej
merytorycznej aktywnoci przy samym prawie do gosowania - ok.
Rnicowanie wagi gosu na bazie aktywnoci - monarchochuizm, bo nawet
do faszyzmu do nie przystaje.

Zgadzam sie z ta picza Radziecka.

Co to w ogole za kryterium "uzytecznosci"? Mowimy o ludziach, czy o miesie?
Bieganie z mieczem po mapce jest przy tym dzialalnoscia uzyteczna, bo
jakosc zabawy na mapce zalezy tez od liczby uczestnikow. Ja na przyklad
mapke mam w dupie - ciekawe kiedy to zacznie byc karane.

--
z powaaniem,

Micha Feliks
pose na Sejm Ksistwa Sarmacji