Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 28 maja 2012 22:47 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

A to LDMW nie jest widoczna? Jak Sarmacji tak na Wandystanie zależy -
to niech się jej władze kurwać pofatygują. Poczytają LDMW,
podyskutują... Bo jak widać, towarzysz - choć ponoć to miało być
odtwarzanie wandejskiej tradycji - już nam tu promuje mentalność ludu
skolonizowanego. Z dobrą wolą staram się rozmawiać jak z powróconym
Wandejczykiem, nie Sarmatą-imigrantem, ale trochę trudno, skoro co
argument, to jakbym Radio Grodzisk słyszał.

A co ja tu niby kurwa robię? Hm?

Jeżeli tam trudno Wam odsłupić się by nie jedynie malkontencić to proszę
bardzo, mogę ja poruszyć wątek WASZYCH stęchniałych problemów.

Jasne, że się na to nie zgodzicie, wolicie sami to zrobić.

Jasne, że tego nie zrobicie, po co.

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow