Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

gds <grzegorzdstunza@...>

W dniu 28 maja 2012 22:49 użytkownik Szymon Nowicki <simone.liberi@...
napisał:
A co ja tu niby kurwa robię? Hm?

Jeżeli tam trudno Wam odsłupić się by nie jedynie malkontencić to proszę
bardzo, mogę ja poruszyć wątek WASZYCH stęchniałych problemów.

Jasne, że się na to nie zgodzicie, wolicie sami to zrobić.

Jasne, że tego nie zrobicie, po co.
Towarzyszu Nowicki! Wpadacie nagle, krzyczycie, że mamy spieprzać na forum.
I uważacie, że nie staniemy Wam okoniem w gardle? Złożylibyście
samokrytykę, powiedzielibyście, co chcecie zaoferować Wandystanowi i
wandejskiej kulturze. Wy jednak wolicie wykrzyczeć konieczność popełnienia
zbiorowego mordu ludowych tradycji. Liczę na małą konstytucję, czy jak to
się zwie - ciekaw jestem, czy będzie jakkolwiek z Ludem konsultowana - i
określenie wyraźne, że LDMW jest najważniejszym kanałem komunikowania w MW.
Forum jako dodatek niech sobie wisi, mnie dynda i powiewa...

--
ANP