Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

Tow. Radziecki

Czołem Solidariusz!

A co ja tu niby kurwa robię? Hm?
Prowadzicie propagandę, jakoby dla Wandystanu nie było żadnego innego
wyjścia niż wolna, piękna i swobodna Sarmacja, gdzie wszystko świetnie
się nam potoczy. Ale ja byłem tu kiedy podobne argumenty (że
przyniesie przypływ zarówno świeżych, jak i starej
wandejsko-sarmackiej kadry) dotyczyły traktatu dopuszczającego
podwójne obywatelstwo. Ja napływu podwójnych wtedy nie zauważyłem,
wręcz przeciwnie - spotkał nas odpływ.

Teraz Wy namawiacie, żebyśmy de facto wszyscy odpłynęli do Sarmacji -
z aktywnością itp, podporządkowali się zwyczajom (autocenzura) i tak
dalej. Potem, kiedy Wandejczycy zsarmacieją to pewnie uzna się, że
Wandystan jako osobna prowincja się nie opłaca i przyłączy się do
Teutonii czy innej Starosarmacji. I tyle z tego będzie.

Jeżeli tam trudno Wam odsłupić się by nie jedynie malkontencić to proszę
bardzo, mogę ja poruszyć wątek WASZYCH stęchniałych problemów.
Teraz już nie rozumiem. "Waszych" jako wandejskich, czy waszych w
sensie moich (czy moich i innych malkontentów)? Ależ poruszajcie.

Jasne, że się na to nie zgodzicie, wolicie sami to zrobić.
Jasne, że tego nie zrobicie, po co.
Poruszajcie na zdrowie. Każda dyskusja jest słuszna.