Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

Szymon Nowicki <simone.liberi@...>

W dniu 28 maja 2012 22:55 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...>napisał:

Towarzyszu Nowicki! Wpadacie nagle, krzyczycie, że mamy spieprzać na forum.
I uważacie, że nie staniemy Wam okoniem w gardle?
Tłumaczę po raz trzeci.

Nie, nie krzyczę, że macie spieprzać na forum. Piszę niegrzecznie, że aby
wszcząć dyskusję wzgledem ochrony swoich własnych praw wypowiadanie się na
LDMW nie wystarczy. Niestety. Piszę oczywistość. Niestety. Chcę Wam pomóc.
Niestety, bo zaczynam żałować. Dlaczego? Bo użeram się z Wami obecnie
bardziej niż Pupka i Khand razem wzięci, za co Towarzysz Radziecki mnie
radośnie trolluje, Towarzysz Ciupak malkontenci, a Wy Towarzyszu nie
wiedzieć czemu mam wrażenie nie wykazujecie woli wyeliminowania błędów
komunikacyjnych po obu naszych stronach.

Więc jeszcze raz piszę: Unia stała się faktem, o swoje prawa należy walczyć
jako przedstawiciele obecnie mniejszości w Księstwie Sarmacji w ramach
społeczeństwa obywatelskiego. Dyskusji społecznej nie zapoczątkujecie na
LDMW, na które nikt nie zagląda. Proponuję poruszenie tematu na forum.
Zamiast zgody na oczywiste rozwiązanie reagujecie absolutną niechęcią.

Swoje napisałem. Więcej tego powtarzać nie będę. Mam nadzieje, że tym razem
zrozumieliście mój przekaz.

--
Tow. Solidariusz Kandelabr Sodomow - Gomorow