Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

Tow. Radziecki

Czołem Solidariusz!

Nie, nie krzyczę, że macie spieprzać na forum. Piszę niegrzecznie, że aby
wszcząć dyskusję wzgledem ochrony swoich własnych praw wypowiadanie się na
LDMW nie wystarczy.
Jeżeli Lud Pracujący zechce chronić swoje prawa, to LDMW mu do tego
świetnie wystarczy.

Chcę Wam pomóc.
Nie. Niestety. Chcecie pomóc sobie samemu, żeby wszystko było tak
pięknie jak sobie wymyśliliście, żeby nie dręczyły Was wyrzuty
sumienia, typowy dla emigrantów syndrom postwandejski.

Niestety, bo zaczynam żałować. Dlaczego? Bo użeram się z Wami obecnie
bardziej niż Pupka i Khand razem wzięci, za co Towarzysz Radziecki mnie
radośnie trolluje, Towarzysz Ciupak malkontenci, a Wy Towarzyszu nie
wiedzieć czemu mam wrażenie nie wykazujecie woli wyeliminowania błędów
komunikacyjnych po obu naszych stronach.
Więc jeszcze raz piszę: Unia stała się faktem, o swoje prawa należy walczyć
jako przedstawiciele obecnie mniejszości w Księstwie Sarmacji w ramach
społeczeństwa obywatelskiego. Dyskusji społecznej nie zapoczątkujecie na
LDMW, na które nikt nie zagląda. Proponuję poruszenie tematu na forum.
Zamiast zgody na oczywiste rozwiązanie reagujecie absolutną niechęcią.
A czytacie sami to co piszecie? Jak Wandejczycy mają nie reagować
niechęcią, kiedy piszecie, że de facto Wandystan jest zaściankiem,
wypierdkiem i enerdówkiem Sarmacji i żeby decydować sami o sobie mamy
słać pokorne petycje i delegacje do grodziskiego Bonn? Że rzekomo
prowandejskie władze na LDMW nie zaglądają i dyskusją nie są
zainteresowane - a po dokonaniu się zjednoczenia mają nas głęboko w
dupie? Nic dziwnego, że Wandejczycy na takie oczywiste rozwiązania
mają absolutnie wyjebane.

Swoje napisałem. Więcej tego powtarzać nie będę. Mam nadzieje, że tym razem
zrozumieliście mój przekaz.
Przekaz zrozumieliśmy. Ale wnioski wyciągniemy raczej nieprawomyślne.
Bo - mam nadzieję - nikt tu w uniżonego suplikanta bawić się nie ma
zamiaru. Miał być dialog, silna pozycja i możliwość rozwoju własnej
specyfiki i kultury. Co z tego zostało? Jak widać.