Re: Wandystan: Sprawy organizacyjne

Tow. Radziecki

Czołem Solidariusz!

Dlaczego? Bo użeram się z Wami obecnie
bardziej niż Pupka i Khand razem wzięci, za co Towarzysz Radziecki mnie
radośnie trolluje, Towarzysz Ciupak malkontenci, a Wy Towarzyszu nie
wiedzieć czemu mam wrażenie nie wykazujecie woli wyeliminowania błędów
komunikacyjnych po obu naszych stronach.
Dopowiadam, bo przegapiłem ten fragment w poprzedniej wiadomości.

Tow. Radzieckiemu daleko do radości. Trollować - z chęcią, ale nie w
tym wypadku. Jak wspomniałem wyżej - ja bardzo, bardzo chciałbym Was
towarzyszu powitać jako powracającego Wandejczyka, którym się
powiadaliście. Ale jeżeli na wejściu wychodzicie z postulatami -
podporządkujcie się, dajcie się skolonizować, autocenzurujcie, nie
przypominajcie co wam obiecywano, nie zachowujcie odrębności, nie
bądźcie buńczuczni i rewolucyjni - no kurwa, trudno dyskutować z Wami
jak z Wandejczykiem.

Eliminowanie błędów komunikacyjnych nie jest naszym zadaniem. Od
kontaktu z władzami Sarmacji jest władza Wandystanu - mandragor Pupka.
Mam nadzieję, że będzie on jednak tubą Ludu Pracującego, a nie jego
hamulcowym. Wandystan podrywa się, chce się samookreślać, wewnętrznie
dyskutować o tym, jak w praktyce ma ta nowa unia wyglądać. Chce na
nowo budować tożsamość - a Wy (tak jak i praktyka działań Sarmacji do
tej pory) proponujecie tożsamość kolonialno-okupacyjną. To się po
prostu nie uda. I pal licho, że ja jestem Unii przeciwny. Nie mówię w
tym momencie - anulujmy całą akcję, oderwijmy się. Skoro już jesteśmy
- walczmy o zachowanie wandejskości.