Re: Wandystan: Re: Pierwszy! [[6610]]

Helmut Walterycz

On 2012-06-02 17:07, Ivo Maria "Ingawaar" de Folvil-Arped-Karakachanow wrote:
No skoro wolę* forum i z tej racji nie jestem wystarczająco TRU to odbijam
pałeczkę i tez piszę przez Wy.
Ja wolę forum więc próbuję przekonać lud forumujący miast i wiosek, że warto spróbować LD.

A nazywanie rządu w którym decydująca rolę
ma Grigorij "rezymowym i kefaszystowskim" to trochę chamstwo.
"Trochę" robi b. dużą różnicę. Mój kontakt z rządem FLM y koalicji nie wypada na tyle pozytywnie, żeby móc z czystym sumieniem odrzucić zarzut kefaszyzmu.

A co do napędzania aktywności na forum - 3 osoby wiecej gówno
napędza:)
A nam zarzucasz chamstwo. Tut tut.

--
Bonek