Re: Wandystan: Postulaty na I Plenum IX fazy Churału Ludowego Mandragoratu Wandystanu

Alojzy Pupka

W dniu 2 czerwca 2012 21:30 użytkownik JKM Michał Feliks
<pplk.winnicki@...> napisał:

Czternastego jest dokladna rocznica?
Tak twierdzi dziejopis (tu: Struszyński):
http://wandystan.eu/w/Czerwiec::Moment_wyzwolenia
Ja tam po tylu latach dat dziennych nie pamiętam :)

Super :)  Jak dojade do Wroclawia to sie zabiore.
Wszystkich zachęcam do współtworzenia, także strony wizualnej − nie
miałem akurat natchnienia, ale jak ktoś np. dobrym pomysłem na kolo-
rystykę czy baner zarzuci, a nie umie się z css-em i programami graf.
babrać, to mogę pomóc.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz - elektron - esencjat