Re: Wandystan: trekking w nepalu

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 4 czerwca 2012 11:23 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@...> napisał:

**

Na pewno PMK, Khand czy nawet ja odnajdziemy w sobie niezmierzone pokłady
dobrej woli będąc nazywani technokratami i reżymem:)
Jego Książęca Mość Piotr Grzegorz II jest władcą niedoskonałym, ale
najlepszym, którego mieliśmy. Technokratą to jest jego ewentualny, Wanda
broń mimo całej sympatii, następca :)

Reżymem to jest rząd Grigorija. Choć ostatnio mniejszym, bo na szczęście
nic nie robi. Więc w sumie mam nawet do niego trochę sympatii. Bo mógł
zabić jakąś ustawą!

Zwłaszcza śmieszy mnie to w ustach KSIĘCIA SENIORA Winnickiego który bez
zmrużenia okiem, merdając radośnie ogonkiem olał Wandystan dla księciowania
w Sarmacji (i niech nie pierdoli, że chciał "wandeizować" bo wszyscy wiemy,
że kusił go stołek do kolekcji i był księciem reakcyjnym i niemal
nieobecnym) w której jego głównym zajęciem... aa chuj z tym.
Zawsze głęboko podziwiałem Wasze trzecie oko, dające Wam wgląd w myśli osób
trzecich. Nie myśleliście o karierze wróżki? Z takimi umiejętnościami
wygryziecie Dzidziannę z Rynku Głównego szybciej niż ja powiem "kusi mnie
kolejny stołek".

--
z poważaniem,

Michał Feliks