Re: Wandystan: Re: Zamieszkalem w GWS

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 4 czerwca 2012 20:02 użytkownik Piotr_II_Grzegorz <
ksiestwo.sarmacji@...> napisał:

**

Michal_Feliks:

Witam w GWS i ja. Zwracam się z wnioskiem o przyznanie
mieszkania komunalnego. Byle nie w bloku na Mao, obraziłem
się na tamtejszego fryzjera.
Ja tam się strzygę w Wandekabanie.

Tam z Bloku Mao jest bardzo prosty dojazd. Wsiadasz w
ósemkę. Wysiadasz przy moście. Czekasz na dwójkę z
godzinkę, dwie. Na Urliki Meinhoff przesiadasz się w
piątkę, często jeździe, raz na 40 minut, więc spoko
luz, potem cztery przystanki i już jesteś. Strzyżesz
się. Wracasz do domu i jesz śniadanie i idziesz spać.

-
Teraz mam blisko, zatrzymałem się w Wandekabanie właśnie. Drogie pokoje,
dlatego czekam na przydział - urządza mnie nawet kawalerka na osiedlu
Dwulecia.

--
z poważaniem,

Michał Feliks